Και τωρα τι?

και τώρα που έφυγε ενας μηνας απο πανω μας
-τι-?
θα κανεις πως δεν με ξερεις
ναι σωστα αυτο το ευκολο θα κανεις
και αν ακους τα βηματα μου κατω απο το σπιτι σου εκει στο δρομο μας θα κανεις
-τι-?
πως ειναι αλλος ενας περαστικος
ακομη και αν καταλαβεις πως ειμαι εγω
-οχι-
εγω δεν περασα ποτε σαν περαστικη μητε απο το δρομο σου μητε απο τη ζωη σου

περπατησα αργα
ετρεξα
επαισα
και
ξανασηκωθηκα
-τι-?
Δεν θα ξαναμιλησουμε ποτε
το ξερω
το κανω δικο μου
το δεχομαι και ζω μ'αυτο__
μην νοιαζεσαιΜπορω και αν οχι
Θα Μπορεσω οσο μακρινό και αν ακουγεται το-Θα-

3 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Είσαι θυμωμένη, έτσι μου φαίνεται. Ίσως και να έχεις δίκιο. Έτσι νιώθεις...

Η ζωή συνεχίζεται και τις περισσότερες φορές όχι όπως θα θέλαμε... Κουράγιο να έχεις. Όσο μπορείς να το έχεις...

Καλημέρα!

@deslako είπε...

η απογνωση ειναι 8υμος και ναι ειμαι θυμωμενη
η μαλλον Οχι
ημουν
σημερα ξημερωσε μια αλλη μερα καινουρια,διαφορετικη=)

Σημερα Δεν Ειμαι^

Άνεμος είπε...

Μακάρι να μπορείς να νιώθεις έτσι πάντα. Ότι με κάθε σου μέρα είναι και μια καινούργια σου αρχή...

Ότι κάτι νέο ξημερώνει...

Καλησπέρα!