Μεσημέρι


ερωτικο ζεστο καλοκαιρινο
με συνανταει σε ενα μικρο διαμερισματάκι κεντρικα της Σαλονικης
να τρεμοπαιζω στο στομα μου μια κουταλια ζελε με γευση φραουλα
δροσερο και κοκκινο τοσο κοκκινο σαν το αγαπημενο μου κραγιον Ζουμερο
με μαλωνει γιατι παλι απαγορευμενες σκεψεις προσπαθουν ακαλεστες να ξεκλειδωσουν την πορτα του μυαλλου μου και εγω ημουν ετοιμη να τις ανοιξω
αλλα ειπαμε
καινουρια μερα ξημερωσε^
επινα cosmopolitan χ8ες αργα σε μια επικυνδινα ωραια γωνια της πολης μας και δειλα δειλα 8α ακουμπουσα λαθη
ενα χερι με τραβηξε χύνοντας λιγο απο το cosmopolitan στο ασπρο μου φορεμα
γελασαα και ειπα πως ηταν για καλο^

7 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Αχ, Σαλονίκη... Αξέχαστες εμπειρίες. Πόλη για πολλά!

Καλό μεσημέρι και κράτα λίγο ζελέ και για μας :)

@deslako είπε...

πολη να πα8εις ερωτα^

αγαπαμε ζελεεε;)

Άνεμος είπε...

Τα πάντα παθαίνεις εκεί... Πόσο μου λείπει. Γλέντα το γιατί ίσως και σένα σου λείψει πολύ!!!

@deslako είπε...

=)
ειμαι σιγουρη πως θα μου λειψει
τρεχωωω στην παραλιααα

ομορφη νυχτα*

anima είπε...

Πόσο εύκολα αντιστέκεσαι σε σκέψεις ακάλεστες;

Πόσο δύσκολα κρατάς την πόρτα σφαλιστή σε σκέψεις απαγορευμένες;

Πόσο εύκολα ξημερώνει μια νέα μέρα;

Χωρίς λάθη να της ακουμπάς;

Φιλί

@deslako είπε...

φιλι ακαλεστο σας στελνω στην πορτα σας
κοκκινο κοριτσι*

anima είπε...

Στα απρόσμενα

Στα ακάλεστα

και

Στα ξαφνικά

Εκεί ΄κρύβεται η μαγεία

Να το θυμάσαι,μικρή μου

Καληνύχτα