*Εγω Οριζω Την Αλφαβητα Μας κ Εσενα Πανω Σε Αυτη Τη Γη Καταλαβε το


















♥Το α είναι για την αγάπη μας


♥ Το β είναι για τη βουλιμία,
που με πιάνει when you don’t call…

♥Το γ είναι για την υπέροχη γεύση σου…

♥Το δ είναι για την λέξη δίνομαι, σου δίνομαι

♥Το ε είναι για τον έρωτά μας

♥Το ζ είναι για την ζωή που ζούμε μαζί

♥Το η είναι για τις ηλιόλουστες νύχτες μας…

♥Το θ είναι για την θέση που έχεις στην καρδιά μου

♥Το ι είναι για την μικρή μας ιστορία

♥Το κ είναι για τα κλάματα…

♥Το λ είναι το αγαπημένο μου σημείο σου…το λαιμό σου

♥Το μ είναι για την υπέροχη μυρωδιά σου

♥Το ν είναι για τη Νικολέτα Σου

♥Το ξ είναι τα ξενύχτια μας

♥Το ο είναι για τα όνειρά μου τα οποία επισκέπτεσαι συχνά…

♥Το π είναι για τον πόνο. Της καρδιάς τον πόνο…

♥Το ρ είναι για το ρόζ…τα βλέπω όλα ρόζ!!!

♥Το σ είναι για το σ’αγαπάω…

♥Το τ είναι για την τελειότητα μας!!!

♥Το υ είναι για την υπομονή της ψυχής μου

♥Το φ είναι αφιερωμένο στους φίλους σου

♥Το χ είναι για την σχέση μου με τον χρόνο. Ανύπαρκτη.

♥Το ψ είναι για τα ψεύτικα συναισθήματα όχι για μας…

♥Το ω είναι για την ωμή πραγματικότητα που αρχίζω να προτιμώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: