Man datum_xwrisesena



Ακουω τραγούδια του 50΄ και σε σκεφτομαι δεν ξερω το γιατι
και μαλλον δεν θα το μαθω και ποτε,αυτα ειναι τα γνωστα "μυστικα μας"
8υμαμαι εκεινο το βραδυ στο Μαντατο ησουν 360χλμ.μακρυα μου και πηγα στο στεκι μας μονη μου,το σπιτι ηταν απελπιστικα αδειο για να κοιμηθω χωρις σου και χωρις αλκοολ να κοροιδευει τη σκεψη μου.
Kαθησα βαρυα στο μπαρ ενα martini σκετο ηρ8ε γρηγορα και το κατεβασα με μιας,ολα γινοταν βαρυα εκει μεσα η μορφη σου στοιχιωνε καθε γωνια κ καθε νοτα,περιεργο συναισθημα τοσο μακρυα κ τοσο κοντα σου ελεγα
κερασα ενα σφηνακι στον Dj και του ζητησα να μου βαλει ενα τραγουδι
"8α 8ελα να κουσω τον Αποσπεριτη"του πα με κοιταξε παραξενα
"που το ξερεις εσυ αυτο"μου πε
Καποιος φροντισε να με μυησει οχι μονο στην αληθινη ζωη,αλλα και στην ποιοτικη μουσικη

8α στο χρωσταω οπως κ ενα χρονο της ζωης μου

Ετσι χαραξε ο πρωτος στεναγμος εκεινο το ατελειωτο βραδυ



Δεν υπάρχουν σχόλια: