Σουλατσαρεις anexelenkta στη ζωη μου..
το απολαμβανω
ψαχνεις ολα τα ενοικιαζονται στο κεντρο της Αθηνας και ανακαλυπτεις αρτιστικα μπαρ στα Κολωνακια
ακους Θαναση Παπακωσταντινου και μου μα8αινεις τι ειναι ο Αποσπεριτης
με με8ας στις πιο ξεχασμενες γωνιες με κοροιδευεις οταν κανω γκριματσες
τσουλας σε αντικομαγαζα στο Μοναστηρακι και μου βρισκεις παλιους καναπεδες
Η ζωη μου μοιραζεται σε τρεις πολεις και μαρεσει
μορτικα μου την βγαινεις και
ΓουσΤαΡω

θρονιαστικες διπλα μου επικυνδινα ε8ιστικα ομολογω


3 σχόλια:

anima είπε...

ας μείνει
για όσο
για τόσο

εθιστικά και επικίνδυνα

έχει τη γοητεία του κι αυτό

μα και το ρίσκο

είσαι έτοιμη να το αναλάβεις;

φιλί

@deslako είπε...

ποτε δεν ημουν ετοιμη οσο τωρα
δεν πιστευα ποτε πως ενας αν8ρωπος μπορει να σε κανει ετοιμο να δεχ8εις τα παντα να ταφησεις ολα κ απλα να ακολου8εις τα βηματα του
φιλι απο την μια απο τις τρεις πολεις γλυκια μου ανιμα<3

anima είπε...

όλα γίνονται όταν πρέπει..

κι όταν δεν τα περιμένουμε

να το θυμάσαι αυτό..

καλό βράδυ